Monday, January 6, 2014

Misi mencari taska untuk aqif - PART 1

Assalam...

Tahun 2014 ni mcm2 family planning yg aku kena pikir... one of them is planning to sent aqif to school or kindy... dah mcm2 gak yg aku survey ni... adoii... actually mcm2 soalan yg bermain dlm fikiran aku adalah... This year aqif dah 4 years, tp dia lahir hujung tahun... so baru 3 tahun 2 bulan... sekarang ni waktu yg sesuai ke untuk hantar aqif ke sekolah? 4 tahun ni tak terlalu awal ke? nanti aqif bosan x? nanti aqif nangis x? bukan  ke sepatutnya umur 4 tahun kita tak boleh push dia? sbb tu masa untuk dia bermain-main... 

As soalan yg bermain2 ni la aku xtau pon nak choose sek yg mcm mane... huhu... but of coz, as a mother mestila aku nk yg terbaik... but the expectation is not high... just nak aqif get involve with surrounding... meet people... and at least he learn something new kan... tapi tula... nak masukkan kat mana pon xtau... Yang MAHAL xsemestinya BAGUS & Yang BAGUS tu pon xsemestinya MAHAL kan... Aku just nak yg terbaik je utk aqif...


Ok, will update later taska ape yg aku dah survey...

Till then.....
Wassalam....
Lots of Love, FFA

No comments:

Post a Comment