Sunday, December 29, 2013

Tarikh itu di bulan November

Assalam 

November.... 

Yes! patutnye Nov punye post and update la kan... Hahaha... Oleh kerana dah nk masuk thn baru... barula nak post macam2 sbb xnak ketinggalan memori yg bermakna ni... ok2... kenapa dgn Nov?? 

November is sgt bermakna pada aku sbb : 

1. 22 Nov 
Adalah tarikh aku selamat dinikahkan dgn seorang lelaki yg sgt istimewa... sesungguhnya aku sgt bertuah memiliki nya... Mohd Farhan Bin Jahari... Tahun ini, 2013 genap 4 tahun usia perkahwinan kami... dan 13 tahun percintaan kami...Ya Allah semoga ikatan suci ini berkekalan hingga ke syurga mu... berkatila kehidupan kami, luaskan rezki kami, permudahkan urusan kami... Sesungguhnya aku sgt bersyukur dgn segala aturan mu Ya Allah....
anniversary wish untuk hubby through fb... IT savvy ler kunun...


2. 10 Nov 
Date ni pon sgt istimewa utk aku sbb lahirnye kedunia kedua2 anak aku.... Muhammad Aqif Hafiy & Nur Ayra Haniy. . . jarang2 berlaku kan...  Semoga kalian menjadi anak yg soleh dan solehah serta menyolehkan.... Ya Allah, lindungila anak2 ku... sihatkan tubuh badan mereka...permudahkan urusan mereka... amin amin amin. . . . 

Till then.....
Wassalam....
Lots of Love, FFA

No comments:

Post a Comment